Takhle to na Miramonte vypadalo

12.12.2011 12:03

Do dětské léčebny Miramonte jsem jezdil 12 let. Naposledy jsem tam byl v červnu 2006- a to jsem nevěděl, že na Miramonte jsem naposledy. Poznal jsem tam skvělé a moc dobré lidi. Poznal jsem tam moc hodnou primařku Nečasovou, moc hodnou vrchní sestru, moc hodné sestřičky. A moc dobří kamarádi. Můj nejlepší kámoš byl Jirka z Dašic. Věšinou každý pátek byla v krásném jídelním sále, co vidíte na fotkách- nějaká akce. Většinou zábava. Byla tam velká sranda. Procedury tam byly výborné. Na koupele jsme chodili do centrálních lázní. A hlavně tam bylo suprové jídlo. Kuchařky na Miramonte byly výborný a moc moc moc dobře vařily. Pamatuji si, jak jsme šli do jídelního sále na druhou večeři a byla zrovna bouřka. Bylo to moc strašidelný a moc krásný............ Já jsem chodil na tyhle procedury: minerální koupel, plynové obálky, inhalace, na horké sluníčko a na masáž zad. Masáž zad mi dělala moc hodná Radka. Na Radku taky nezapomenu..... Vykládali jsme spolu o seriálech, o životě a o Miramonte. Mockrát jsme chodili do klubovny na televizi. Miramonte byl můj druhý domov a pořád vzpomínám s láskou.